Wagenpark
Belangrijke zaken voor medewerkers met een elektrische bedrijfswagen van HSB Bouw
Wat moet ik doen bij pech?
- Belangrijk! Zorg eerst dat je op een veilige plek staat
- Zet de alarmverlichting aan.
- Blijf niet in de auto zitten. Stap aan de bermzijde uit.
- Ga achter de vangrail of in de berm staan.
- Trek een veiligheidshesje aan.
- Zet de gevarendriehoek achter de auto (op ongeveer 30 meter), als het veilig kan.
- Steek nooit de snelweg over!
Sta je veilig? Bel dan pas onze Athlon Alarmservice ( 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar) op 036 547 44 44
Let op! Bij een lekke band ook bovenstaand nummer bellen.
Dreigt er acuut gevaar? Bel dan 112.
Ik heb schade. Hoe moet ik dit melden?
- Bij iedere schade behalve ruitschade dient er een schadeformulier te worden ingevuld en afgeven aan de wagenpark beheerder van HSB (Ronald van Pooij 06-41269580).
- Voor én achterzijde van het voorblad invullen.
- Probeer foto’s te maken van de situatie en noteer de contactgegeven van eventuele getuigen.
Wat te doen bij ruitschade?
Bij ruitschade contact opnemen met Ron Kamst (06-23644478), hij zal contact leggen met 123 glas uit Heerhugowaard voor het maken van een afspraak. Deze schadehersteller heeft de voorkeur maar andere aanbieders zijn ook mogelijk.
Waar maak ik een afspraak voor reparatie of onderhoud?
Onderhoud van deze voertuigen gaat via de dealer. Er mag direct contact met de dealer worden opgenomen voor het maken van een afspraak, vermeld hierbij altijd dat het onderhoud via Athlon loopt. Ook kan je via Servicetrack een garage in de buurt vinden en gelijk online een afspraak maken. Je ziet direct alle extra diensten, zoals de eventuele gratis haal- en brengservice.
Hierbij de link: https://service.athlon.com/servicetrack
Mogen banden ook vervangen worden bij de dealer tussen het onderhoud door?
Het vervangen van banden van elektrische auto’s en bussen doen we zo veel mogelijk in onze eigen garage. Graag Ron Kamst (06-23644478) bellen voor het maken van een afspraak.
Waar kan ik eventuele kosten declareren?
Wil je zakelijke tank- of laadkosten declareren? Of heb je een reparatie in het buitenland moeten voorschieten? Je kan via HSB InSite-mijn HSB-Declaraties je declaratie indienen.
Waar kan ik documenten opvragen?
- Groene kaart via Ton Guijt.
- Schadeformulieren via Ronald van Pooij (06-41269580)
- Toegang parkeerapp via Renate Theune (0299-398906)
Ik heb een Bekeuring ontvangen
Bekeuringen elektrische auto’s worden via Athlon verwerkt.
Ik ben mijn laad/tank pas kwijtgeraakt
- Laadpassen/tags gaan via HSB, bij problemen of vermissing contact met wagenpark beheer HSB.
- Elektrische bussen hebben alleen een waspas (MTC tankkaart waar je alleen mee kan wassen en ruitenvloeistof kan kopen). Het kan natuurlijk voorkomen dat je de pincode van jouw waspas kwijtraakt of vergeet. Een nieuwe aanvragen kan via je contactpersoon bij Athlon. Mail: Vincent.Beemsterboer@athlon.com tel: 036 5474221
Hulp en contactnummers bij Athlon:
Alarmnummer (7 dagen 24 uur per dag): 036 547 44 44
Athlon contactpersoon (op werkdagen, 08:00-17:30): 036 5474221
WhatsApp Driverdesk: 06-11354787